
حسابهای پرداختی
با رشد کسبوکار شما، تعداد صورتحسابها نیز افزایش مییابد. حجم زیاد و پیچیدگی فاکتورهای در حال پردازش میتواند باعث نادیده گرفتن اسناد و بروز اشتباهات شود، که این امر تأثیرات جدی بر سودآوری دارد؛ از جمله پرداختهای دیرهنگام یا نادرست و از دست رفتن تخفیفها. برنامه فرآیندی حسابهای پرداختنی ، کنترل مورد نیاز شما را بازمیگرداند. این برنامه تمامی مراحل پردازش فاکتورها را از دریافت تا اعتبارسنجی و تأیید چندمرحلهای بهصورت کارآمد و دقیق پوشش میدهد.

میز خدمت
برنامه «میز خدمت» تمام کارهای لازم برای حل مشکلات فناوری شرکت را پوشش میدهد. از ثبت درخواست تا حل آن، هر مورد میتواند در پایگاه دانش ذخیره شود تا در آینده سریع و راحت به آن دسترسی داشته باشید. نتیجه این کار، مدیریت آسان فعالیتها و برنامهریزی بهتر است، به طوری که کمترین اختلال را در کارهای روزمره ایجاد کند.

استخدام
پیدا کردن افراد با ترکیب مناسبی از مهارتها، تواناییها، تجربه و دانش برای پر کردن یک موقعیت شغلی میتواند چالشبرانگیز باشد. این برنامه با خودکارسازی وظایف کلیدی در فرآیند جذب نیرو، کارهای اداری غیرضروری را حذف میکند. از جمله این وظایف میتوان به برنامهریزی مصاحبهها، پیگیریهای بعدی و جمعآوری اطلاعات آزمونها اشاره کرد.

مدیریت قرارداد
این سیستم با تکیه بر قابلیتهای هوشمند و آگاه از زمینهی Bizagi یک فرایند ساده اما قدرتمند ارائه میدهد که تمام مراحل یک قرارداد، ارزیابیها، طرفهای مرتبط، وضعیتها، نسخهها و نتایج جلسات را کنترل میکند. با استفاده از این روش، دیگر نیازی به نگرانی دربارهی مسیرهای پیچیده و نامشخص فرایندها ندارید، زیرا میتوانید هر قرارداد را به شیوهای متفاوت، اما از طریق یک فرایند ساده مدیریت کنید.

درخواست خرید
برنامه فرآیندی درخواست خرید، رویه خرید کالا و خدمات را استانداردسازی میکند. این فرآیند از زمانی آغاز میشود که کاربر وارد شده، کالا یا خدمات مورد نیاز خود را مشخص میکند. سپس، پیشنهادات قیمت بر اساس تاریخ تحویل، قیمت و مقدار بررسی و انتخاب میشوند. پس از آن، واحد خرید تأمینکننده را انتخاب کرده و سفارش خرید را ایجاد میکند. در ادامه، فاکتورها بررسی میشوند تا تأییدیههای لازم از سوی افراد مسئول دریافت شده و پرداختها بهموقع و با دقت از طریق هر روشی که انتخاب کنید، انجام شود.

درخواست مرخصی
برنامه فرآیندی درخواست مرخصی، رویههای پراکنده و غیررسمی مربوط به درخواست مرخصی در بخشهای مختلف شرکت را استانداردسازی میکند. این فرآیند زمانی آغاز میشود که یکی از کارکنان درخواست مرخصی خود را ثبت میکند. پس از ارسال، این درخواست ابتدا به سرپرست مستقیم ارسال میشود تا آن را تأیید یا رد کند. در مرحله بعد، درخواست برای بررسی نهایی به واحد منابع انسانی ارجاع داده شده و در صورت تأیید، اطلاعات آن بهصورت خودکار در سیستم حقوق و دستمزد ثبت میشود.